Doğa Sporları

Deniz Kanosu Kekova + Aperlai

Hazır mısınız? Maviye, yeşile, denize, güneşe, adrenalin ve tarihe… Kayaklarımız ile Simena Kalesi önünden ve Batık Şehir üzerinden geçip, Tersane Koyu’nda yüzme molası veriyoruz. Polemos koyundan yirmi dakika süren Likya  Yolu yürüyüşüyle ikinci  Batık Şehir olan Aperlai’ye ulaşıyoruz.Yemek sonrası batık kent üzerinde yüzmenin ve deniz gözlüğünüzle tarihi keşfetmenin tadına varabilirsiniz. Polemos’a geri dönüp çaylarımızı yudumlayarak, akşamın ilk ışıklarıyla Kaş’a dönüyoruz.

Deniz Kanosu Kekova

Son zamanların en popüler aktivitesi olan Sea-Kayaking turuyla, Batık Şehir’i çok yakından görebilir, turkuaz renkli sularda kürek çekmenin keyfine varabilirsiniz. Tersane Koyu’nda yüzme molası ve tarihi yapıları ziyaretimiz sonrası, kayaklarımızla Batık Şehir’i en yakından keşfetmenin tadına varacaksınız. Simena’da deniz kıyısındaki öğlen yemeğimiz ve  Kale’nin büyülü manzarası size tüm yorgunluğunuzu unutturacak!

Dağ Bisikleti

Özgürlüğe pedal vurmanın dayanılmaz hazzını yaşamak için dağ bisikleti aktivitesi! Toros’ların eteklerinde, deniz seviyesinden 1600 metre yükseklikte  Akdeniz köylerinin ve nesli tükenmekte olan sedir ormanlarının arasından geçerek, şehrin stresinden uzaklaşabilirsiniz. Köy evinde misafir olacağımız öğlen yemeği sizlere geleneksel Akdeniz mutfağını sunmaktadır.

Kanyon Geçişi

Kanyon Geçişi ya da Canyoning ülkemizde de hızla gelişen adrenalini yüksek bir doğa aktivitesidir. 16 yaşından büyük, herhangi fiziki sağlık sorunu olmayanların rahatlıkla yapabileceği ve yaparken de eğleneceği bu aktivitede, profesyonel canyoning rehberimlerimiz eşliğinde doğaya karşı mücadele vermenin hazzını yaşayacaksınız. Kısacası cesaret, heyecan, disiplin ve özgürlük!

Yürüyüş

FAKDERE –LİMANAĞZI( SEBEDA )-KAŞ ( ANTİPHELLOS )
Tarihi Likya Yolu’nda deniz manzarasından uzaklaşmadan Akdeniz’in maviliğini seyrederek, Fakdere ve Çoban Koyları’ndaki nar ve zeytin ağaçları içinden geçip , öğlen yemeği için soluğu Limanağzı Koyu’nda alıyoruz. Yemeğin ardından biraz dinlenip, biraz yüzdükten sonra Sebeda Nekropolü’nü ziyaret edip, Büyük Çakıl Plajı’nda günün son yorgunluğunu atıyoruz. Kendimizi soğuk sulara bırakıp , bu eğlenceli günü bitiriyoruz.
KAŞ(ANTIPHELLSOS) – SEBEDA(LİMANAĞZI) –KAŞ(ANTIPHELLSOS)
Kaş’a yürüyüş mesafesindeki Bayındır Köyü üzerinden Limanağzı Koyu’na iniyoruz. Leziz bir yemek yiyip, yüzme ve güneşlenme molası ardından Sebeda Antik Kenti Nekropolü’ne uğruyoruz. Bol bol fotoğraf çektikten sonra, serinlemek üzere Büyük Çakıl Plajı’nda son molamızı veriyoruz.

Yamaç Paraşütü

Işık Ülkesi Likya’nın gökyüzünde, kuşlar gibi özgürce uçmak, yüzünüzde rüzgarın esintisini hissetmek, uçsuz bucaksız mavi-yeşili solumak ve Kaş-Meis arasında keyif çatmak için yamaç paraşütü sizleri bekliyor. Adrenalini damarlarınızda hissetmek istiyorsanız bu aktiviteyi denemelisiniz!

At Binme

Patara Likya Yolu’nda, rehber eşliğinde atların üzerinde doğa ve tarihi keşfetmek isterseniz bu tur tam size göre!  .

• Daha fazla bilgi için lütfen bize ulaşın. >>>>
Dalış Turları
Tam donanımlı dalış teknemiz DADGA ile her gün farklı bir eğlence, hergün farklı bir macera...
  Dalış Eğitimleri
Başlangıç seviyesinden profesyonelliğe, CMAS ve PADI'nin dalış kurslarına katılın...

Doğa Sporları
Sizin için hazırladığımız Doğa Sporları tur paketlerimizi inceleyin,Doğayı keşfedin...
  Konaklama
Konfor,temizlik,uygun fiyat Otel ve Apart seçeneklerimize göz atmadan karar vermeyin...